תפריט
שירות לקוחות והזמנה טלפונית : 08-6616809

כיצד מרגישים הכי בבית ? איך עושים זאת ?

כשאנשים שואלים אותי מה זה בעצם הום סטיילינג – Home Styling, לרוב יש לי את התחושה שהם חושבים שזה לסדר את הבלגן באופן מאורגן, או לייתר דיוק ליצור "תפאורה" הניתנת להשתנות, ושאינה דורשת תחזוקה רבה.

 

אנשים רבים פונים אלי ומתייעצים לגבי נראות הבית שלהם – העיצוב והדרך שבה נראה ביתם בעיני אדם זר ,ובנוסף, בעיניים מקצועיות.

בוודאי תסכימו איתי, שאם אתם אנשים חברותיים ואוהבי אנשים, ויש לכם בית או דירה, עם סלון מזמין, לבטח תרצו שהאורחים שלכם ייהנו לשבת בו. אין דבר יותר מחמם את הלב מאשר להיפגש עם משפחה וחברים, ולהרגיש הכי בבית.

 

כיצד מרגישים הכי בית ?
זאת שאלת 1,000,000 $ שמקצוע האדריכלות ותחום עיצוב הבית באים לתת לה מספר פתרונות.


אם קודם דיברתי על הסלון שלנו, אז הנראות של החלל משפיעה מאוד על הבחירה של כולנו אם לבוא ולהתארח בסלון של חברנו, או שמא נעדיף להיפגש במקום אחר.

אז איך עושים זאת ?

בתחום עיצוב הפנים, ישנו ענף הנקרא עיצוב כולל, והוא עוסק בהלבשת הבית -Home Styling.
הוא נוגע בחומרים ומרקמים, שילובם יחד תוך יצירת דבר חדש.
בין החומרים השונים בהם משתמשים מעצבי הפנים לאבזור הבית, ישנם הטפטים ומדבקות הקיר.

אם עד היום רווחה התפישה שטפטים ומדבקות קיר הם משהו מיושן משנות ה 60-70, או שהם מתאימים רק לחדרי ילדים. אז היום כבר ברור מעל לכל צל של ספק טפטים ומדבקות הם הרבה מעבר לחיפוי קיר, הם מאפשרים שדרוג של חללים בלי הגבלה של עיצוב

הקלות הנסבלת של טפטים ומדבקות קיר

 

לשימוש בטפטים ומדבקות קיר בעיצוב הבית ישנם יתרונות רבים.
לדעתי התכונה החשובה ביותר היא הגמישות, המאפשרת השתנות של נראות החלל.
בעזרת זוג ידיים אחד אפשר להחליף את "התלבושת" של החדר תוך שמירה מלאה על הריהוט, הריצוף והקירות. אני קוראת לזה עיצוב עצמאי.
לתפיסתי, עיצוב עצמאי הוא קל ופשוט. זה האופן בו אנו מארגנים את החפצים השונים שלנו בחלל ועושים את הקישורים וההתאמות ביניהם.
הטפטים והמדבקות מאפשרים לנו לרענן את החלל ע"י יצירת משחקים בקירות, בכל פעם מחדש.

היכולת של טפטים ומדבקות קיר להשפיע על חזות הדירה או הבית לא צריכה להטעות אתכם.
נכון שפשוט וקל להחליף לכל חדר בבית את גוון הקיר או המדבקה המוצמדת אליו, אך לא לזה באמת מתכוונים, כשחושבים על לעצב מחדש את החדר – נניח הסלון או פינת המשפחה.


אז למה צריך טפטים ומדבקות ?

כמו שאומר ידיד טוב שלי, אייל אוריון מאוריון עיצובים : "מדבקות קיר הן פתרון פשוט, קל, מקסים, שמכניס צבע וחיים לכל בית, ומשנה את צורתו, ואופיו של כל משטח... יתרונן של המדבקות הוא שהן מתקבלות על כל משטח כאילו היו ציור קיר, ומחירן שווה לכל כיס."

למי זה מתאים ?

אייל אומר, ואני מסכימה איתו, כי המדבקות והטפטים יכולים להתאים לכל אחד ואחת מאיתנו.
הפיכת חדר שינה של ילדה לארמון קסום, ארון בגדים ישן למלתחת הלבשה מפוארת. שדרוג מטבח ישן בעזרת שילוב מדבקות חדשות הקושרות את הקיים עם הטעם האישי באופן  מיידי, ועוד...

אז למי זה טוב ?

• לבעלי בתים ישנים הרוצים באמת ליצור מראה מעודכן - ישראלי המשלב בין ישן לחדש, בין סגנון עבר ועיצוב עכשווי, והכול באופן מיידי וכמעט בלתי אמצעי.

• משפחות צעירות שרכשו זה מכבר דירה חדשה, ורוצים באופן קל, מהיר ופשוט להכניס בה חיות ואווירה, תוך שמירה על הקירות והחיפויים.
• שיטת עיצוב זו מתאימה למשפחות שהתפתחו והשתנו, ועם הזמן "התלבושת הקיימת" כבר לא מתאימה לאופי וצרכי המשפחה, לדוגמא זוג צעיר ללא ילדים למשפחה עם נערים מתבגרים.

• המדבקות עשויות להתאים לסטודנטים או זוגות צעירים השוכרים דירות יד-שנייה, ורוצים ולו במעט השקעה של זמן וכסף, להפוך אותה לחגיגה.
• דרך זו עשויה לשרת בעלי עסקים שרוצים לתת מראה חדשני שאינו דורש שיפוץ כללי לעסק: לדוגמא, בית קפה, מסעדה, חנויות שונות ואפילו משחקיה לפעוטות.


מילה נוספת לגבי העיצוב: יש הסוברים, בטעות, שהשימוש בטפטים ומדבקות קיר הופכים את הבית, הדירה או העסק למקום קצת פחות מתוחכם ואף אפילו פשוט.
ברור שמעצם הבחירה בהם אין אנו משקיעים כסף רב בעיצוב יוקרתי, להפך, אנו מראש מגדירים זאת כאלמנט הניתן לשינוי, ומכאן גדולתו.

חשוב כאן להדגיש ולומר: כל טפט ניתן להוסיף, להחליף ולהסיר.
כל מדבקה אפשר לעצב לפי בקשה אישית, לשנות, להתאים ולהלביש קצת אחרת, קצת שונה.

ללא ספק, בחירה זו תהיה זולה יותר, משרות עיצוב פנים כולל ע"י אדריכלית או מעצבת פנים. יש רק צורך בעין מקצועית שתתן לכם יעוץ מקצועי כיצד יש לבצע את השינוי.


2011 כל הזכויות שמורות ל-"אוריון עיצובים" מדבקות קיר מעוצבות - פשוט לעצב את הבית
אוריון עיצובים מדבקות קיר היצול 14 אשקלון ישראל 08-6616809
050-6616809
בניית אתרים ואפליקציות FerNet |  שלטי בטיחות